My plans ...


Okey, nu ska jag skriva lite planer för dom kommande veckorna.

Jag ska på torsdag iväg på kollo, vart jag kommer vara i 2 veckor.
Och jag vill INTE att malin ska skriva ngn kapittel, eftersom jag har en grej som ska hända så då kommer det bli lite fel osv :)
Men jag har gjort en scemalagt inlägg, kapittel 53, som kommer ut på torsdag klockan 15.01 xD

sen kommer det komma 1 till kapittel, i 2 delar, altså, 54 del 1 och sedan 55 del 2 :)
Eller , så blir det ifall jag kommer hinna skriva dom xD
Ja, men så är planerna. Så jag hppas att när jag kommer hem igen jag jag MÅNGA komentarer ;)

Sen kommer skolan börja, men jag ska försöka skriva kap 55 när jag kommer tillbaks osv :)
Men bara så nu vet, ok? :)
xxAlex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0