2 saker....

HEllo :) sorrry att jag gör värsta inlägget nu, men jag har 2 saker som jag vill säga till alla er läsare :)

Jo för det första.....
JAG OCH MIN KOMPIS HAR FÅTT BILJEETTER TILL ONE DIRECTION !!!!!!!! :D omg jag så så jäkla glad just nu!!
Ifall nu vill läsa äer om det klicka in på :
Www.alexlove.blogg.se

Och andra grejen:
jag åker utomlands t ryssland för att ses med min släckt osv ( jag e halvryssk) nu på tisdag,
och jag kanske kan göra ett inlägg innan jag åker ,men då vill jag ha mer komentarer påå kap 46.... det är bara majamaja som är ducktig och komenterar.... :( snäla kan inte ni andra också göra det?
då får ni ett nytt inlägg innan rysslan ;)
jaja see yah

xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nice:D är sjukt avis!!!

2012-06-25 @ 17:25:39
Postat av: fannyahlm

härlig blogg! :)

2012-06-26 @ 10:59:40
URL: http://fotoahlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0