its only 1D 2 my <3 - chapter 8

Jag tittade stummt ner på mitt stackars, nuvarande vita linne med en stor brun fläck på sig. Och när jag tittade upp igen blev jag bara ennu mer stumm, och hela mitt ansickte bröt ut i ett stort (troligt vis creepy) leénde.

'







Alex perspektiv:

"Eh, Oh, God.... I´m so sorry..." stammade jag fram, och jag hörde hur alla killar runt omkring oss brast ut i skratt.. "No why, its my foult... I´m sorry" svarade självaste Harry Styles. "Em..  Em.." jag tittade upp och mötte hans grönagråa ögon. 'Komigen nu Alex, sluta vara så pinsam!' srek och röst i mitt huvud. "Its Okey." sa jag och log ett stort leénde. "But Harry is always a bit clumsy and absent when he sees something or someone beautiful.", sa Louis, och jag kännde hur mina kinder blossade upp i en vinröd nyans. "It's probably a bad thing,because he see you every day" sa jag tillbaks. 'Ditt dummhuvud varför sa du nyss det?! AAAAh du är ju helt CP!!' skrek rösten i mitt huvud. Men till min förvåning så började kom skratta. " "You know, one becomes used to it ", svarade Harry och avfirade ett ennu större leénde mot mig, vilket nog får mitt att se ut som ett helr rakt streck. Jag tittade återigen in i hans ögon och kände hur gärna jag ville krama honom. Inte bara honom, utan Louis, Niall Liam och Zayn, som stog och garvade. "ALEX VART ÄR DU?!" skrek Emma och kom springade mot oss, och bromsade in exakt innan hon sprang in i oss alla. "Emma... Det är One Direction.." viskade jag och pekade lite disskret mot dom. "Whell... Öh... Hi" sa Emma och jag kvävde mitt skratt åt hennes ansicktsuttryck.
"Whell, we need to go to the market, but we cant find it. Do you know where it is?" sa Liam. "I will seriously die if I do not get something to eat soon", sa Niall. "Whell... Sure." sa jag och Emma nickade. ¨"And I´m really sorry for your shirt.." lade Haary till. "Haha its Okey." svarade jag och tog tag i Emmas hand och tryckte hårt. Hon tittade på mig och nickade.
Vi började gå ner för backen, mot Ica. Under tiden var det en lite awkward tysnad, med Louis och Liam höll allting igång. Jag och Emma försökte prata så mycket vi kunde men ja.. awkward.
"Well, here it is." sa jag när vi kom fram. "Thank you so much, your my life saver!" log Niall och kramade om mig. " Hey, I have ice cream over me !" sa jag och föste undan honom. " Haha , well thans you anyway" han kramade om Emma och sedan ringde Harrys mobil. "Hello its Harry?" svarade han.  Vi alla var tysta och tittade på honom medans han humade och nickade. "Oke, we´ll be home soon" svarade han och la på.
"Eh, guys, hurry upp, Isaak is freaking out alldrady. Sorry girls we gotta go." sa han och tittade på oss. "Okey, eh nice to meet you." sa Emma. "Bye!!" svarade dom snabbt och gick in i affären.




Emmas perspektiv:

Så fort dom gått in i afären drog jag Alex lite åt sidan, så det inte finns någon risk att dom skulle se oss genom de stora fönstrerna som täckte 'väggarna'.
"You have to be kidding me...." sa Alex , ast det lät mer som en viskning. " Jag vet.. hallå hände värkligen detdär?" hon ryckte på axlarna och jag kände hur en den pirrande känslan i min mage höll sig kvar. " Menasso ... jag kan inte fatta... One Direction?!", Alex såg helt shockad ut. "Jag vet... asso... vi nej det kan inte vara sant" fick jag fram. "Okej... vi ringer dom andra" sa Alex och drog fram sin mobil. "Nej vänta!" hon tittade irriterat upp från mobilen. " Vi har inget pevis ju! Vi kan inte bara säga 'Nej men vi krockade in i One Direction och dom ville ha hjälp att hitta till affären' lixom hur rimmligt låter det?" hon tänkte efter en stund och la sedan ner mobilen i fickan. " Nä men du har rät. Vi skulle nog inte tr t.ex Emilia om hon skulle säga att hon och hennes brorsa stötte på One direction i parken." sa hon tillslut. " Jag vet. Men vad ska vi göra?" jag tittade för att se ifall dom var kvar i afären , när jag såg dom gå upp för backen igen, påväg till Observatorielunden, och förmodligen sedan till deras hotell.  "Asso dethär kan inte vara sant..." sa Alex. "Jag vet. Inte ens en bild!" stönade jag. " Ja och kolla vad han gjorde med min tröja !!" Jag blängde på Alex som pekade ner på sitt vita linne, som nu hade en stor brun choklad rakt på hennes bröstkord, och ner mot magen. Jag brast ut i skratt och hon tittade irriterat på mig. " Det är inte kul Mitt favoritlinne!!" klagade hon. " Ja men nu är vi kvitt." sa jag och hon himlade med ögonen.
"Ja, whatever" svarade hon surt. "Men vad ska vi göra?!"sajag för att komma tillbaks till ämnet. " Ja men vi kan väl inte gå hem och sätta oss i soffan och låtsas som om inget har hänt, eller?" sa Alex och knäpte sin jacka. "Nej men man kanske ska göra det. Eller.. nej jag vet inte." svarade jag.
"Okej... men vi köper ny glass. Jag hade knappt börjat på min." sa Alex och drog med mig in i afären.




Harrys perspektiv:

Jag kände hur mobilen började vibbriera i fickan, jag tog snabbt upp den och svarade.
När samtalet var klart la jag irriterat ner mobilen i fickan igen och tittade på tjejerna " Sorry girls we gotta go..." sa jag. "Okey, nice to meet you" sa en av dom. Jag log mot den andra, när Liam drog tag i min och vi började gå in till afären. " Bye!" sa vi och kom in. Jag tittade bakom mig, ifall dom skulle stå kvar eller något men dom började gå därifrån. Jag kände en stor klup i magen, jag visste inte ens vad tjejerna heter ju.
"So what do we need..." sa Liam. " Everything !!" utropade Niall och började ösa ner allt ätbart i vagnen. Jag tog 2 påsar bilear och några Haribo påsar och la ner i vagnen. "Ben adn Jerrys?" Zayn pekade på den lilla frysen som var fylld med bara ben&jerrsy glasser. "Sure" sa Louis. Vi gick till 'gör det själv-kassan' och betalade, och började sedan gå upp för backen, mot vårat hotell.
Jag försökte värkligen hänga med i samtalet, men jag kunde inte sluta tänka på hur dåligt samvete jag fick över att inte ens veta vad som heter.


-

"Harry are you going? We are going over to the others to eat the ben&jerry´s" sa Niall när vi klätt på oss våra one pieces i vårat rum. "uh .. no. I'd rather stay here I'm very tired,", svarade jag. Det var ju nästan sant, jag är ju lite trött, men jag vill bara försjunka i mina engna tankar just nu "Shall save some ice cream to you then?", det knö sig i magen på mig när han sa 'glass'. Hur dendär tjejer får all sin glass tryckt i magen på henne... Åh lilla omtänksamma Niall. "No thank you can. I have my candy but thenk you anwyaw." log jag. " Okey. See you then!" svarade han och gick ut ur rummet. Med en suck slängde jag mig på sängen och tog fram datorn.
Jag gick in på twitter och skrev det jag värkligen gjorde;



Jag gick in på spotify och satte på Rihanna - man down.
Medans jag lyssnade försökte jag göra allt klart för mig.
'Harry du är 18 år, ´bete dig inte så barnsligt. Hon är en helt vanlig tjej. Två helt vanliga tjejer, som ni råkade stöta på ute i en park. Komigen nu dukan inte börja gilla en tjej så snabbt. Du vill inte ha något förhollande just nu, och spessiellt inte nu efter allt tjaj om Caroline Flack, nu när vi nyligen gjort slut. Lisom seriöst Harry ta dig samman.' tänkte jag till mig själv. Men en andra lilla rösten i huvudet kunde inte släppa den lilla-lilla detaljen som irriterade mig som mäst - jag vet inte ens vad dom heter.


                                                                                                                                                                

sorry för så mycket stavfel i förra kapittlet, bara det att jag hade dygnat natten från lördag till söndag så jag var ricktigt trött !! och sorry för stavfel nu också (hehe)
hoppas ni gillar, och komentera !! <3
xx

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jätte bra skrivet tjejen! Fortsätt så här!

Kram Anna

2012-03-19 @ 20:04:46
URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/
Postat av: Emmi<3

Ass bra!!! Vill veta mer;P

2012-03-19 @ 21:25:23
Postat av: Myybieberstoory

Sv; Sure! Kommentera när du har lagt till mig tjejen, så lägger jag till dig :D

XOXO www.myybieberstoory.blogg.se

2012-03-19 @ 22:07:57
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/
Postat av: Maja

as bra del! mera! :) <3

2012-03-19 @ 22:09:40
URL: http://mistermaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0