its only 1D 2 my <3- chapter 7

Pustande gick vi fram till några tjejer och jag kackade henne på axeln. " Eh, ursäckta, är One Direction där inne?" pustade jag fram. Hon putade med underläppen och skakade på huvudet. " Nej dom stack för typ 5 secunder sedan." svarade hon. Jag kände hur tårarna började bränna bakom ögonlockan.
Jag tittade shockat på Embla, som redan hunnigt få tårar i ögonen hon också. "Har dom stuckigt?" viskade hon.




Karos perspektiv:

Alex suckade och dunsade ner på marken.
"Fuck asso" suckade hon. Jag satte mig brevid henne och nickade instämmande. " Jag försåt dig." , sa jag.
Men vad ksa vi göra nu då? " Suckade Sara."Vi måste göra något för att hitta dom." sa Hon efter en stunds tysnad. "Jag kommer snart började gråta." suckade Embla. "Nåja. Nu måste vi hitta på en plan." sa jag och alla nickade. Jag och Alex reste oss upp och Alex suckade "Jaha. Vem vill gå och tröstaäta lite glass vid glassbaren?" sa hon. "Den vid Vasaparken?" sa Vilja. Alex nickade som svar. " Jo jag vill." sa embla. " Då går vi då." suckade Alex.


Harrys perspektiv:

"So, are you ready?" sa Socie, våran 'pedagåg' som hjälper oss med att värma upp rösterna innan vårat gig.
"Yeh, Wer fine." sa Liam. Jag nickade instämmande och gjorde en flip med håret.
Niall Stog och proppade i sig chips, så jag gick fram till honom och tog en näve och tryckte in chipsen i munnen på mig. " Hey are you OK?" sa Niall och stoppade ennu en näva chips i munnen på sig.Jag svalde hårt och tittade frågande på honom. "Haha Yes, Why?" sa jag och han ryckte på axlarja. " you seem just a little absent." sa han och jag skakade på huvudet. Varför värkar alla tro att jag inte 'mår bra'??!
"Guys its time!" ropade Isaak och vi fixade till det sisa och gick ut på den lilla scenen, i rummet som var fyllt av 22 tjejer och 2 killar, samt massa från pressen , Sony Music och några andra.
Vi började sjunga WMYB och det gick ricktigt bra.
Sedan sjöng vi One Thing, och när det var klart fick alla varsin kram och en aoutograf, eller bild.
Själva Eventet gick väldigt fort, kanske bar 2-3 timmar men det var ricktigt trevligt.
Fansken var avslappnade och ingen fick panik.
När allt var klart så stack vi till hotellet igen, fast inte till samma som förut, för att vi ville inte att hotellet skulle vara omringat av tjejer.
Dethär hotellet heter 'Hotel Tegnerlunden' och ligger vid en liten fin park.
Och en så länge har inga fans fått reda på att det är här vi bor, så det är lungt och skönt.
-

Nu när vi bara var här i sverige för 3 dagar så hade inte alla varsitt rum, utan jag och Niall delar rum.
"I´m hungry." sa Niall från ingenstans. "I can go and buy something if you want? "
"Yes please, would be really nice! But if you want I'll go with you " log han och reste sig upp ur sängen. "Oeky, I´m gonna ask if the other boys will come with us." sa jag och gick för att knacka på hos Louis och dom andra.



Alex perspektiv:

Dom andra är så tråkiga. Lixom, ja det är Februari, men det är ju typ 5+ ute, så jag och emma bestämmde oss för att gå en sväng medans dom andra sitter och latar sig på cafeét.
"Så, imorgon ska vi sticka ut och leta efter dom igen, eller hur?" sa jag. " Asso Ale, tror du värkligen att vi kommer kunna se dom?" jag tittade chokat upp på henne. "Vad menar du?! Hallo never say never right?!" sa jag lite smått irriterat. "Haha jo visst Alex." sa Emmba och klappade mig på ryggen.
jag tipade surt mot henne innan jag log ett lett tag om hennes hand som hon höll glassen i, och tryckte den löst mot hennes ansickte. Hon tittade chokat på mig och gapade. Hennes ansickte var nu helt nermosat i glass, så jag brast ut i skratt. "Neeeej detdär gjorde du inte !" skrek hon. " Jodå.-hhahahahaaha-Det gjorde jag!" garvade jag. "Du ska få!" skrek hon och började jaga mig. Så fort jag kunde sprang jag fram, och svängde sedan in efter att ha passerat Stora adolfredriks.
Ju längre jag sprang ju varmare blev det, så i farten knäppte jag upp min jacka, för att inte bli helt stekhet.
Jag började springa in mot Tegnerlunden och vände mig om för att titta ifall Emma var ifatt mig. Hon måste ha snubblat, för att hon asgarvade och var väldigt långt bakom mig.
"Komigen nu sölkooorv!!" ropade jag och vände mig hastigt om för att fortsätta springa, och så kände jag hur jag stötte in i någon och hela glassen mosades mot mitt vita linne.
Jag tittade stummt ner på mitt stackars, nuvarande vita linne med en stor brun fläck på sig. Och när jag tittade upp igen blv jag bara ennu mer stumm, och hela mitt ansickte bröt ut i ett stort (troligt vis creepy) leénde.
(andra kläder - anan omgivning) 

                                                                                                                                                                   

vad tycker ni? komentera !!
hoppas ni gillar delen, och ifall ni komenterar bra får ni en till idag, eller imorgon :)
xx

Kommentarer
Postat av: Sabina

Stavfel??? MEN BRA!! Var inte lika långsam med nästa kapitel som du var med det här!!!

2012-03-18 @ 17:49:20
Postat av: Elza

bra!håller med Sabina om stavfel.

Det e smart att gå igenom och kolla så att de inte är så många stavfel!

Haha lite kritik där men den e super bra!!!

2012-03-18 @ 21:47:50
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0