its only 1D to my <3 - chapter 5

Med en suck satte jag mig ner brevid honom. "Whell....i dont know why, but I think I´ll fint my spessial girl in sweden this time." sa jag och kollade skamset bårt. " Niall.." sa han och la armen om mig. " Who ever that girl will be, she is the luckiest in the world" , försäkrade han.






 FREDAG KLOCKAN 9.00
2 mars
Viljas perspektiv:

Så skönt att veckan änkligen ska ta slut.
Just nu satt vi alla utanför engelska salen som skulle börja snart.
Alex, Embla ,Karo och Sara hade på sig lite extra snygga kläder idag - ifall vi skulle träffa killarna i 1D som kommer hit idag. Men det hade jag också fast jag sa inte det till någon, att One Direction var orsaken till mina kläder, för att jag vill inte att alla ska veta att jag gillar dom.
Jag fattar inte hur t.ex Alex lyckas 'vara stålt' och stå för att hon gillar dom när alla killar håller på hela tiden.
Själv har jag tänkt ha lite låg profil när det gäller hela 'One Direction-infectin' saken.
Fast Idag kan jag knappt hålla mig. One Direction ska komma hit till Sverige?! Jag rös vid bara tanken att få träffa, Zayn, få kolla in i hans ögon.... Eller vem som hälst ur hela bandet.
Efter en stund kom våran lärare och vi alla gick och satte oss i klassrummet.
Embla sitter bakom mig, sltså längst bak i klassrumet, och tvärs bakom mig sitter Alex och Sara.
Alex satt och glodde ner i sin mobil medans Sara förväntansfullt tittade på Alex- som om hon skulle säga något vicktigt när som hälst.
"Nu börjar lektionen, så var goda och stäng av alla mobiler" sa våran fråöen och tittade menande på Alex.
Hon log ett ursäcktande leénde och la mobilen uppochner på bänken.
Alla satte isg ner och våran frökan började berätta vad vi skulle göra.
"Okej, börja nu med att ta öppna era kalendrar så ksa vi gå igenom  vad ni har för läxor och prov ästa vecka."

Och så flöt dom närmsta 20 minuterna på.
Vi satt och pratade lite, och hade det slappt. Nästa vecka ska vi ha 3 prov, och även lite
extra läxor. Hum, kul. Tänkte jag sarkastisgt och suckade.
But what ever, thats life., suckade jag och fortsatte klottra ner min kalender med hjärtan och småsakrer jag ville komma ihåg. Hejt plötsligt började Alex Sara och Embla pipa som galningar. Hela klassen vände sig och och kollade frågande på dom.





Emblas perspektiv:


"Psssssst.!!", Nu var det 3.dje gången jag hörde detdär irriterande ljudet. Jag vände mig om och såg att Alex satt helt i shocktillstånd stirrade på sin mob, och att Sara viftade med armarna mot mig. När hon hade fått min uppmärksamhet mimande hon 'Finelly' och himlade sedan med ögonen.
"Vad?" viskade jag. " Joooo.. nu kommer dom snart ut till arlanda!" viskade Alex ohc jag kände hur mitt hjärta började banka hårdare i bröstkorgen. "Så har dom landat?" viskade Sara och Alex ryckte på axlarna.
"Vet inte, men det står att dom snart kommer komma ut och att det står fullt med fans utanför och väntar!" viskade hon tillbaks och började återigen läsa i sin mobil. Jag började andas snabbare och kunde inte sitta still. Jag fösökte värkligen konserntrera mig på vad våran fröken sa, fast jag kom på mig själv att sitta och skaka på vänsterbenet eller trubba på bordet. Jag tittade på Alex igen och efter någon secund förendrades hennes ansicktsuttryck. "OMG dom har komigt ut nu! " viskade hon och vi kunde inte hålla oss längde. Jag höll för munnen och ur mig kom något pipande ljud, som ett litet halvtyst skrik. Sara och Alex gjorde samma sak och vi alla 3 satt och hoppade upp och ner på stolarna.
"Vad håller ni på med?!" frågade Joakim, en av dom dummaste killarna i värden.
"OMBOMBOMBOMBOMB DOM HAR LANDAT! ONE DIRECTION ÄR NU I SVERIGE!!" utbrast Alex.
"Va är dom?!" sa Maja och jag nickade ivrigt till svars. " OMG OMG OMG OMG !! " Jag började nästan gråta- fjantigt jag vet - fast dethär är min största dröm. Att kfå träffa One Direction!! OMG.
Jag, Alex Sabina och Maja började krama varandra och hoppa runt som dårar. Vilja och Emma log mot oss och alla killar stönade högt. " Men kan ni lungna ner er lite kanske?" suckade våran fröken och vi satte oss uppgivet ner.
Lektionen fortsatte, men jag fick bockstavligt talat holla i mig i stolen för att inte börja hoppa runt som en galning igen. Det kändes som en evighet när lunchrasten började klockan halv 11.



Nialls perpskeitv:


Allt var helt sjukt. När vi fått vårat bagage hörde vi massor av tjejröster, så vi skömtade lite om att det skulle bli kaos. " Haha what if we go aut ind its like 1000 people there!" skämtade Liam. "Haha yeh right." sa Harry och blinkade med ena ögat. " I think its maby.. 100 or something?" sa jag och kollade osökert mot dom. " Ye, me too!" sa Zayn. " Or like 200 but not more." sa louis och vi sndra nickade instämmade, men ju närmare vi kom utgongen, ju högre blev skriken. Och när vi kom ut, då kom det som ett hav av tjejer mot oss.
"oh my god its like 500 or more!" skrek Harry och tog ett fast gräpp om min hand för att inte tappa bårt oss. " Yeh I see.!!" sa jag och tog tag i Liam. Paul, våran livvackt och många fler sökerhetsvackter fick
Serriöst putta undan 100tals skrikande fans. Skriken var öronbedövande och det var helt sjukt.
"Niallllll Niaaaaaaal I LOOOOOVE YOOOU!! " Srek alla från alla olika håll.
"Oh Haaaaaaaaaary loook att meeeeeeeeeee!" "Liaaam I love yooooooooooooou !! " "Zaaaaaaaaaaaaaayn!!!"
"Looooooui OMG looooooooui !!!!" tjejer grät och skrek och allt kändes helt ovärkliget. När vi tillslut kom in i den svarta bilen satt jag nästan och skakade. " Are we OK?" sa Zayn helt panikslaget. "Well, Im alive, what about you?" sa Harry. " Oh my god that was crazy..." sa Jag och alla nickade instämmande.
Jag och Liam tog fram våra mobiler och twittrade:



Niall - Oh my god! that was the crazyest we've had on a airport! Swedish directioner are crazy!
love it xx

Liam - omg that airport was crazy, thanks for great wellcome you guys :)






Alex perspektiv:

Under lunchen satt vi alla som inklistrade i våra mobiler, för att få veta något nytt.
"Men komigen nu era tråkmonsar!!" sa Emili och försökte dra mobilen ut mina händer. " Nej sluta !" sa jag lite smått irriterat och drog tillbaks den. " Men vad tråkiga nu är!" sckade hon och Sara skakade på huvudet.
"Neeej om du bara skulle fatta vad bra One Direction är så skulle du också kunna ha roligt!" förklarade hon.
"Haha jo visst." sa Emilia spydigt till svars.

-

Skolan var änkligen slut.
"Kom nu nu sicker viii!! " skrek jag och jag, Sara, Emma,Karo, Vilja ch Embla sprang ut genom skolan.
"Vart ska vi?!" sa Embla panikslaget. " Ja vilket hotell or dom på då?!" sa Vilja.
"Dom bor på grand. Komigen vi tar T-banan !!" sa jag och vi satte kursen över gatan och ner i tunnelbanan.
JAG KAN INTE FATTA ATT VI SNART KOMMER VARA UTANFÖR oNE dIRECTIONS HOTELL !!


                                                                                                                                                               


Vad tycker ni då? och sorry för kort eller dålig del, men jag har ricktigt bråttom till träning :/
jag gör ett långt imorgon !!!
komentera !<3

Kommentarer
Postat av: Elza

Mer nuuuuuuu!!!!!!!! <3 love ya xx.

2012-03-14 @ 19:32:27
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/
Postat av: Sabina

Snart träffar vi dem!!"!! Eller? Skriv meer!!<3

2012-03-14 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0