its only 1D to my <3 - chapter 6

"Dom bor på grand. Komigen vi tar T-banan !!" sa jag och vi satte kursen över gatan och ner i tunnelbanan.
JAG KAN INTE FATTA ATT VI SNART KOMMER VARA UTANFÖR oNE dIRECTIONS HOTELL !!


Louis perspektiv:

Eftersom att vårat flyg var hela två timmaf försenat, så hade vi bråttom till hotellet för att hinna
med allting som ska bli gjort idag, för alla våran dagar här är schema laggda till minsta detalj.
"Hey, My name is Sanna Eriksson, and this is the photographer, Karin Tornblom. We are fom the magazine FRIDA" sa en av kvinnorna som kom in i rummet. Vi skakade hand och hon satte sig i soffan mitt imot oss.
So, we are going to ask some questions, then we would like you to fill in this paper ", log hon och jag nickade.
"Okey, Lets do this", sa Harry och Sanna började med frågorna. Jag luteade mig tillbaks i soffan och försökte hänga med i intervjun. När den var klar, gick vi ut på ballkongen och tittade ner på alla våra skrikande fans.
"Hey Liam!" sa jag och tog upp lite snö från marken och slängde på honom. " Hey!!", skrek han och slängde tillbaks. Niall gjorde då en snöboll och slängde ner på dom där nere. Alla tjejer blev som galna och började slänga på oss, eller åtminstonde försöka.
"Liiiiam loook at meeeeeeeeeee!!" skrek en av tjejerna så högt så Liam hörde. Han tittade ner på henne, och i just det ögonblicket slängde hon en snöboll rakt i ansicktet på honom. " Nice throw!!" log jag mot henne och hon såg ut att vara nära på att svimma över hur glad hon blev. " Hhe-he, thank you! " skrek hon upp till mig och Harry gjorde tummen upp till henne. " Hey that wasnt nice !! " skrattade Liam och gjorde en snöboll för att slänga ner på henne. "Liiiiam loook at me babyyyy!!" pepe Niall och slängde en snöboll på Liam.
"Haha I´m gonna kill you!" sa jag och slängde en tillbaks på honom.
"Hey guys, we need to hurry upp a bit" sa Isaak,våran maneger. Vi fick gå in och ses med några fans, som vinnigt vissa tävlingar för att få träffa oss, och sedan blev vi intervjuvade av lilla sportspegeln.
Allt gick ricktigt fort, och sedan var det dacks för oss att åka tilll någon lokal för att ha någon spelning.
När vi gick ut ur hotellet blev alla tjejer som galna, och  vi kom knappt in i bilen. När vi satt oss ser vi hur kanske 7 tjejer kommer springandes mot hotellet. Bilen började köra och jag fick lite dåligt samvete för tjejerna som nyss kommigt, som inte han se oss.



Alex perspektiv:


Vi hade gått runt i gammla under 2 timmar , och lyckats gå vilse. När vi kommer fram till slottet, ser vi hur en stor folkmassa tjejer står utanför Grand hotell.
"Oh My God jag tror dom är där!" utbrast jag och pekade mot hotellet. Jag var så nervös så mitt finger nästan skakade. "Var, var?!" viskade Embla. "Dääääär.." viskade jag tillbaks. Sara tittade strässat på mig och tog ett fast gräpp om min arm så fingret inte skulle skaka, så att alla skulle kunna uppfatta vart jag pekade.
Alla följde min blick, ut över vattnet och upp på andra sidan. Och mycket ricktigt, det är där dom är.
"Men bron är ju enda dääär borta!, klagade Vilja. " Jahopp. Vi får väl springa då." sa Emma.
Vi satte fart mot bron, och halvägs över den kände jag hur mitt hjärta baknade så det är nära up att hoppa ut genom bröstkorgen på mig. " Vänta jag har Håll, snälls han vi sackta ner!" stönade jag. " Och jag har astma så ja vi ska sackta ner !" sa Embla spydigt och glodde på Emma och Sara som bara himlade med ögonen. "Komigen nu dom är dääääär inne!" sa Sara och pekade mot huset, som bara var en liten bit ifrån oss nu.
"Komgen nu springer vi" pustade Vilja som släpade Karo framot.
När vi kom närmare hördes mera skrik. Går dom ut nu eller?! Jag ökade på tackten och började komma ifatt Emma, som sprang näst först. Jag skulle presis springa över gatan när en svart Range Rover körde förbi.
Jag vände mig om och såg att alla nu hade kommigt ifatt.
Pustande gick vi fram till några tjejer och jag kackade henne på axeln. " Eh, ursäckta, är One Direction där inne?" pustade jag fram. Hon putade med underläppen och skakade på huvudet. " Nej dom stack för typ 5 secunder sedan." svarade hon. Jag kände hur tårarna började bränna bakom ögonlockan.
Jag tittade shockat på Embla, som redan hunnigt få tårar i ögonen hon också. "Har dom stuckigt?" viskade hon.

                                                                                                                                                                 

aaaaouutch.... vad tycker ni?!snart kommer allt att börja ! komentera gärna ! <3
xx

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sorgligt!!!!!!

2012-03-16 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0