chapter 35 - Yes :3

"Text him." sa Emma och jag tittade frågande på henne. " Why?" hon ryckte på axlarna.
"So he wont feel lonley" svarade hon och jag fiskade snabbt fram mobilen ur fickan och knappade in ett sms och tryckte på skicka.


' Dont cry, You know I love you. xx'





Alex perspektiv:



Jag och Harry gick hand i hand i Vasaparken.
Vi hade varigt och köpt glass vid fridhemsplan och gått hela vägen hit.
Några fans hade stannat oss lite då och då för att ta bild med Harry, och alla har glott på mig.
Men det spelar ju ingen roll, nu när jag har peruk på mig.
Solen var påväg er och det  var en rosa röd färg ¨på himelen, fast det var sjukt varmt.

"Ehm.. Alex.?" sa Harry och jag tittade frågande på honom. " Yes?" jag slickade på min glass och Harry såg lite nervöst på mig. " I have something to tell you" suckade han och jag nickade mot honom. " Go one..?" han fucktade sina läppar och släppte min hand. "We are going back to England on Friday" sa han.
Mit huvud fick en liten 'mini atack' och jag började snabbt räkna ut om hur många dagar det skulle vara.
"But thats in 3 days?" sa jag och tittade frågande på honom. " I know... But we will come back!" sa han prövande och jag svalde en suck. " When?" jag försökte låta så ointeriserad som möjligt, fast det gick inte för bra.
"We  will be in england in 1 week. Do a couple os interjuws and stuff like that" svarade hanoch tog en tugga av sin glass. "Okey... " svarade jag och försökte hitta något att säga. Men vad skulle jag säga?
Min hjärna arbetade med att hitta på något att byta samtalsemne till, fast för sörsta gången visste jag inte vad jag skullle svara honom.
"Alex, so I need to know one thing." Harry stannade och jag följde han princip. "Yes?" han tittade djupt in i mina ögon och jag trodde jag skulle drunkna. Harry tog ett djupt andetag och kreppade min hand i hans.

"Alex, do you want to be my girlfriend?" sa han och ett leénde spred sig på mina läppar.
"Really?" jag började rådna och tittade ner i marken. Han tog sin hand mot min haka och lyfte upp mitt huvud
så att vi återigen fick ögonkontackt. " Really." försäkrade han med ett leénde.
Jag brast ut i en fnitteratack och tittade återigen ner i backen, och kände hur mina kinder började brinna i en röd nyans.
"Yes..." mumlade jag. " Sorry but I cant hear you" sa Harry med ett flin och jag tittade upp på honom.
"Yes ofcorse" sa jag igen och tryckte mina läppar mot hanns.



Emmas perspektiv:



När bilen kom fram till hotellet sprang vi in bakvägen vart för tillfället inga fans stog, och
tog hissen upp till högsta våningen vart alla killars rum var.
Vi gick in i Pauls rum, vart jag förstått alla brukar vara i vanliga fall.
"Were is Niall?" utbrast Liam så fort vi kom in. " Hes in his room.." sa Zayn sorgset.
Liam försvan genast ut genom rummet och nu var det bara jag,Zayn och Louis kvar.
Dom båda satt och iaktog mig ich i rummet spred sig en ricktigt awkwars tystnad.
"So... Did you have fun?" sa Louis efter ett tag och jag nickade. "Yep... exept the paparazzi part" svarade jag.
Zayn harklade sig och Louis började flina.
"Ehm... Paparazzi?" sa Zayn efter ett tag och jag nickade åter igen. " Yes , but the didnt get a picture of us" sa jag stolt och Zayn nickade. " Why?" sa Louis och både jag och Zayn tittade frågande på honom.
"I mean, why and how, didnt the pap´z get a pic of you two?" sa han och jag flinade.
"Beacus  We hid ourselves in a sandbox " svarade jag och Louis brast ut i asgarv medans Zayn tittade konstigt på mig. "Are  you Serious? " sa han och jag nickade. " Promise. You can ask Liam" svarade jag och Louis låg på golvet och kipade efter luft. "And whats so funny?" undrade jag vilket fick honom att skratta unne mer, och Zayn brast också ut i skratt.
Jag himlade med ögonen och skulle presis börja pressa ut svaret när dörren slogs upp och Alex och Harry kom inrusande i rummet.

"I won!" ropade Alex och Harry skakade på huvudet. " Noooo you didnt !" utbrast han i protest. " Yes I did!" skrattade Alex och Harry började kittla henne, och hon låg svart på golvet med honom över sig.
"HAHAHAHAHA stop it!" skrattade hon. " Why whold I?" svarade han och Alex tog sig på något sätt upp på fötter igen och nu var det hon som låg över honom. " Nooo stooop !" skrattade Harry och Alex fnös. "Why whold I?" flinade hon.
""Hello? I'm sorry to bother you but if you havent noticed, we are here too" sa Louis och båda två slutade genast kittla varandra, och reste sig upp. " Emma?" Alex tittade förvånat på mig och jag vinkade till henne.
"Louis?!" utbrast Harry och Louis vinkade vilt till honom. " Oh My! I have  misst you sooo mutch!" utbrast Harry och slängde sig i famnen på honom, vilket fick oss alla att skratta.

"So .. hur var eran dejt då" sa Alex och blinkade flörtigt med ena ögat. " Det var ingen dejt. Vi är två kompisar som var ute på bio" svarade jag och Alex himlade med ögonen.
Killarna tittade frågande på oss och Harry flinade. "Are you talking about how hot Alex new boyfriend is?" vi alla kollade gapande på honom och sedan på Alex. "Boyfriend?!" utbrast Louis och Alex började rådna.
"Yes, shes my girlfriend" svarade Harry och gick fram till Alex och kramade om henne runt midjan.
"Naaaw cancrats!" sa jag och klappade Alex på armen.
"Nu är det ju snart din tur jue." mumlade hon och jag slog till henne med ett flin.



                                                                                                                                                    



so what yah think? Hoppas ni gillar det, sorry för lång väntan osv :P
Jag vill ha 5 komentarer tills nästa, och skriv hjärna vad ni tror kommer hända ! :)
xx




Kommentarer
Postat av: MajaMaja

jätte bra! mera :)

2012-05-09 @ 15:27:55
URL: http://mistermaja.blogg.se/novell
Postat av: Em<3

Skittttttt bra meeeeeer!!!!!!<3<3<3

2012-05-09 @ 22:54:02
Postat av: <3

Jätte bra :)

2012-05-09 @ 22:56:02
Postat av: Emelie

Hahahah jättebra ;D

2012-05-10 @ 20:42:39
Postat av: Fanny

sjukt bra :)

Ja hoppas på att emma och liam blir tsm :) <3

fortsätt skriva för den är sjukt bra :)<333

2012-05-10 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0