Its only one direction to my heart - chapter 36

"So .. hur var eran dejt då" sa Alex och blinkade flörtigt med ena ögat. " Det var ingen dejt. Vi är två kompisar som var ute på bio" svarade jag och Alex himlade med ögonen.
Killarna tittade frågande på oss och Harry flinade. "Are you talking about how hot Alex new boyfriend is?" vi alla kollade gapande på honom och sedan på Alex. "Boyfriend?!" utbrast Louis och Alex började rådna.
"Yes, shes my girlfriend" svarade Harry och gick fram till Alex och kramade om henne runt midjan.
"Naaaw cancrats!" sa jag och klappade Alex på armen.
"Nu är det ju snart din tur jue." mumlade hon och jag slog till henne med ett flin.





Harrys perspektiv:



Dörren till rummet öppnades och Liam kom in med en fundersam min i ansicktet.
"Hes really uppset" sa han och slog sig ner i fotöljen. Jag och Alex tittade frågande på varandra och sedan på alla andra, som såg medlidande på Liam. "Öhh..... Im sorry, bt hehe... What happend?" frågade Alex och jag ryckte på axlarna. "Just some girls thet hated on him" suckade Zayn till svars. " What?!" utbrast Alex och Emma nickade. " No thats terrible!" nästan skrek jag. "I know. Hes really angry and sad" suckade Liam.
"Can I talk to him?" sa Alex och jag nickade. " Please, can we?" fyllde jag i.
"No, let him be alone and calm down a bit first." svarade Louis. Jag suckade och tittade på Alex, som gav Louis puppy dog eyes. Emma flinade lite åt Alex, och Louis såg ut som om att han inte villle säga nej.
"Pretty pleaaaase?" sa Alex och på något sätt såg hon unne sötare ut en hon brukar, vilket jag inte trodde var omöjligt.
"Allright.." mumlade Louis. " Noo?!" sa Liam surt och tittade hotande på honom.
"Comon Liiiiiam" sa Alex och putade lite med underläppen.
Han suckade och sträckte fram handen med kortnyckel 150 i den. " Go for it" suckade hon.
"Thank you thank you thank you!!" pep Alex av glädje och började småskutta mot dörren, och jag skuttade efter.
"Ap,ap,ap,ap,ap, were do you think your going?" sa Louis och jag vände mig om och mötte hans blick.
"Eh... to Niall?" sa jag frågande och Liam skakade på huvudet. " No, Alex is going to Niall. You are staing here" svarade han och jag suckade. " Allright.." mumlade jag och Alex försvann ut genom dörren med ett flin
på läpparna.


Nialls perspektiv:



Dörren öppnades och någon kom in i rummet, fast jag orkde inte bry mig.
Jag satt i fotöljen vid fönstret och tittade ut över stockholm. Fansen utanför var helt galna.
Jag är rätt så säker på att dom fortfarande bråkar där nere.
Vem var den idioten som hittade på detdär namnet 'Directionators'?! Varför kan alla bara inte vara
'Directioners' och ... ja och inte hata mig?!
Steg hördes bakifrån mig och jag suckade. " What do you want Liam." sa jag och vände mig om.



Alex perspektiv:



"Niall?!" jag knackade på dörren och väntade på svar.
Jag stoppade in kortet i dörren och öppnade den. "Niall, its me Alex.." ropade jag och väntade återigen på svar.
Det var förtfarande tysst, så jag gick in i rumet och gick mot sängarna. Tomt.
Vart kan han ha gått?
Jag gick fram till badrummet och puttade lätt upp dörren. Tomt.
Men vart är han då?
Jag gick snabbt ut ur dörren och smällde igen den efter mig, och sprang sedan in till dom andra
och bankade hårt på dörre. Liam öppnade och tittade frågande på mig.
"Beck allrady?" jag nickade. " Hes not there" sa jag förvirrat. "What?!" sa Louis som muckade sig fram till oss och drog in mig i rummet. "Is Niall missing?" sa han förvirrat.
"Yes" svarade jag. "But.. Call him?" sa Emma och tittade på Liam som snabbt tog fram sin mobil ur fickan.
"His phone isnt on" sa Liam förvirrat och la ner mobilen i fickan igen.
"What? Hes Never leaving his phone..." mumlade Zayn. "No panic guys, hes just on a walk mabye" sa Emma och jag nickade instämmande. " Yes, he will ba back soon" sa jag och alla mumlade något liknande med 'MMmh...'


                                                                                                                                                              


jätte kort kapittel, men det har varigt helt sjuka dagar nu när 1D är i sverige, och jag har sätt dom 3 dagar på rad nu! :D
bara piss på alla som skriker och kaosar där ! :(
Men komentera typ 3 komentarer så får ni mer så fort jag kan :)

xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg ;O ååh varför sluta når nått sånt händer ? haha

2012-05-13 @ 19:39:19
Postat av: Maria:)

Kapitlet var jätte bra. Hoppas nästa kapitel kommer snart.

2012-05-13 @ 20:06:53
Postat av: Anonym

Jättebra



Btw vet du hur länge dem ska va i Sverige?

2012-05-14 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0