chapter 41 - will u come with me to London?

Jag klickade in på hennes kontackt, och tryckte sedan på 'ändra'. Jag tog bårt hennes 'namn'som ljust nu löd my love,och ändrade det till Eleanore.
Gör jag värkligen rätt val just nu? Ska jag värkligen... Ja.
Jag kan inte vara tillsammans med henne om jag inte älskar henne. Hon förtjänar mycket bättre en så.





Alex perspektiv:


Jag höll Harry hårt runt ryggen, så att jag inte skulle trilla av pakethållaren i nerförsbacken.
Vinden blåste hårt på mina ben och jag tryckte min närmare Harry för att inte börja frysa.
Jag kan inte fatta att dom ska tillbaks till Lpndon om 3 dagar?
Jag och Harry har ju varigt med varandra nästan varige dag sedan dom kom till sverige....
Jag kommer värkligen sakna honom.
Men det kanske är bra att vi kommer skiljas åt, jag kande får upp hoppen för mycket anars.
Harry är ju trtts allt känd, och det finnns så många andra tjejer som är så mycket snyggare, snällare och smalare en mig, som Harry säkert skulle gilla mer en mig.
Jag måste vara bered på allt.


-


Vi kom fram till hotellet och åkte upp till Harrys rum.
"Oh My God Im feezing!" klagade jag och putade med underläppen. " Ahh me tooo!" skakade Harry och frösökte få in nyckeln i hålet, som inte gick eftersom han skakade så pass mycket.
Jag började skeratta och dorg åt mig nyckeln. " Haha give me that!" jag stoppade in den och vred om, och dören öpnades. " Haleluia! " utbrast Harry och slängde sig så soffan efter några filtar som låg där.
Jag tog den och öppnade upp armarna mot mig, och jag mötte honom i en varm kram.
Runt oss virade han in en av dom varma filtarna och sackta kom min kroppsvärme tillbaks.
Jag lyfte på huvudet och kollade in i Harry ögon.
"I will miss you..." suckade jag och Harry kollade skamset bårt. " I wish I could stay here with you" svarade han och mötte återigen min blick. "I wish I could go to London with you.." suckade jag och Harry lös upp i  ett leende.
"Or Mabye you could" flinade han.



Liams perspektiv:


Jag sparkade upp dörren in till mitt hotellrum och slängde ner alla väskorna på gålvet med ett stön.
Enkligen, tysnad. Inga skrikande fans, irriterade bilar... bara lugn och ro.
Jag är sååå trött....
Jag hade tillbringat lera timmar i Sveriges ' galleria' och köpt en massa saker till Danielle, som hon hade smsat att hon ville ha. Och jag avskyr att göra henne besviken, så självklart köpte jag kläderna och smyckerna till henne. HM här är ju väldigt stort, och i London finns det inte så stora butiker, alla fall i gämnförelse med sverige.
Jag tog mig fram till soffan och kastade mig ner i med.
Mina axlar värkte och mina händer pullserade och försökte få tillbaks blodcirkulationen igen.
Dörren slogs upp och Niall kom in med ett brett leende på läpparna. " I think shes the one" sa han drömande och slog sig ner brevid mig. " Get out" suckade jag och kollade surt på Niall. " I this Vendela is the one for me. I really like her.." sa han och en röd nyans sken upp på hans kinder.
"Well, thats amazing!" sa jag och borrade ner ansicktet i kudden. Jag vill inte försöta för Niall,
men jag gillar värkliegn inte Vendela. Det har jag inte ens gjort sedan första gången vi träffades, när hon började limma på Harry.

Niall fortsatte babbla på om hur kul han och Vendela hade idag , båda innan och efter studiotiden, och jag slöt ögonen för att få lite vila innan vi alla killar skulle gå på middag tillsammans, vilket var ett tag sedan, eftersom Harry varigt ute med Alex hela tiden, och jag spenderat massor av tid med Emma.
Emma..... hon är så snäll. Missförså mig inte, jag har inga 'känslur' för henne, men hon är min vän.
Och dess utom borde jag inte sga till Niall att jag inte gillar Vendela, eftersom jag mins hur sur jag blev när dom sa att Daniele bara utnyttjar mig, vilket hon inte gör.
Hon är dansare, hon är redan känd. Vad skulle hon kunna utnyttja mig för? Ha...

Jag var så insjunken i mina tankar, att jag inte märkte hur Niall började putta på mig, förs en han hoppade på mig, där jag låg het oskyldig i soffan. "EEEEEy Niall, that hurts!" klagade jag och buttade av honom så han hamnade på golvet. " Autch!" klagade han och reste sig upp och kollade surt på mig.
"You were even not lisening to me.." sa han och helt plötsligt kom Zayn in.
"Are you guys ready to have som fun?!" ropade han och hoppade ner i soffan.
"AAAh please, we are going to go to the club at 10 , now its 9?" sa jag surt och Zayn himlade med ögonen.
"I that mabye we could start early?" flinade han och höll upp några ölflaskor. "Oh, I want!" utropade Niall och nappade åt sig en. Dom skålade och började dricka och jag stönade högt. " Leave me alone" jag tryckte återigen ner ansicktet i kudden, när dörren flög upp och Louis skuttade in i rummet.
"Hai guys its meee!" ropade Louis glatt. " NOOOOOOOOOOO!"  skrek jag uppgivet. " Well halow on you to" lipade han mot mig och nappade åt sin en ölflaska.
Jag reste mig upp och drog upp alla tre killarna på benen igen.
"Well, nice to have you here,but its time to go!" sa jag och försökta fösa ut dom ur rummet.
"Noo, I just came?!" sa Louis frågande och kollade sedan ner på Lindex påsen på golvet.
"Heeey..." sa han med ett flin och tog fram den knallrosa BHn jag köpte till Danielle.
"Ohhhh, sexy, let me see!" sa Zayn och Louis kastade fram den till honom, och secunderna sedare rotade killarna igenom alla påsarna.

"Well, time to gooo!" skrek och försökte återigen fösa ut dom ur rummet, när dörren öppnades och Harry kom in.
"Hello guys!" sa han.

"Oh My God, Can you Guys learn how to nock or something?!" utropade jag och alla kollade förvånat på mig,
eftersom jag aldrig höjer rösten. Killarna vände på klacken, och skulle presis gå, när Alex och Emma kom in genom dörroppningen.
"We were just leaving." sa Harry och tog armkrok med både Alex och Emma. Emma...
"Nooooo, you can stay!" sa jag med att flin och stängde dörren framför dom. " You are alrady here, so why leave?!" sa jag och alla himlade med ögnen och Niall vislade flörtiget.
"Shut up" suckade jag och Harry harklade sig.
"I have something to tell you al, me and Alex come up with a really good Idea...." sa han och flinade lite.
"Tell me" log jag och Harry bÖrjade fÖrklara.
" We will tell tha fans outside the studio that we will have a competition,
so then we just say that Alex and Emma won, and the price is that they will come with us to London!!" sa Harry och slog ut med armarna.
"Hey, thats a really good idea!" sa Lousic och Zayn nickade.
"Mabye we should ask Isaac first ?'" sa jag orÄkert. Jag menar, klart att jag vill att
tjejerna ska komma med, men vi fÅr inte bestemma ngt utan att frÅhga honom.
"done" flinade Harry. "And he said...?" fortsatte jag. " That we are going to LONDON!" utropade Alex och Emma i mun pÅ varandra.
Zayn och Louos kastade sig pÅ att krama om Alex och jag kramade hÅrt om Emma som kramade lika hÅrt tillbaks. Harrys boxade segerrikg i luften och Niall ÖvbrÖt vÅrat firande.
"Guys,thats greate,but I want Vendela to come to London too." sa han alvarligt
och jag och Harry stelnade till.
"Vendela....?" Harry rynkade pannan och Niall nickade
"No." sa jag Louis och Zayn i mun pÅ varandra.
Nialls perspektiv:



Jag tog fram mobilen ur fickan och slog in Vendelas nummer.Efter att ha tjatat pÅ killarna ett tag sÅ
sa dom att det var okej att jag frÅgade Vendela ifall hon ville fÖlja med till London,
vilket jag hoppas hon vill och kan.
signalerna bÖrjade pipa, och efter 3dje svarade hon.
(vanligt - Niall kurvigt - Vendela)

-Hej det Är Vendela? sarade hon pÅ ngt sprÅk jag inte fÖrstÅr,vilket sÄkert Är svenska.
-Hey Vendela its Niall. , jag satte mig ner i soffani mitt rum.
-Oh hey Niall! Vas happening? , skojade hon och ett leende spred sig pÅ mina lÄppar.
- I just wanted to ask you, if you want to go to London with me and the boys in 3 days?, jag bet mig i lÄppen.
lika bra att gÅ rakt pÅ sak, right?
-No, Im really want to but I cant.... Its mine .. mine parents aneversery., svarade hon.
Jaha. bÖrollopsdag? jaja deet Är kanske en tradition eller nÅgot.
-Alright. Mabye next time. But, gotta go. See you tomoro mabye?, sa jag och kliade mig i nacken.
-Sure!Can me and my friend come to the studio? , sa hon och hennes rÖst fylldes av fÖrvÄntan.
ska jag svara ja? killarna kanske inte vill attt hon tar med en kompis.....
-Can we go and eat lunch instead? , frÅgade jag och hon suckade.
-Sure. I will be outside the studio at... 3 ? , jag log och nickade, men kom sedan pÅ att hon inte kunde se mig.
- Hey sure, cant wait., sa jag och hon fnissade till.
-Hihi well yeh. me eather. bye see you., sa hon.
-Hey,see you., svarade jag och det pep till i andra enden, och sedan av samtalet avslutat.

jahopp,
jag skrev klart dethÄr kapittlet pÅ min mobil,
Å ni fÅr ursÄckta att det Är felstavat och ÅÄÖ Är stora :S

men dom ska till LONDON?!
vad tycker ni?!
vad tror ni kommer hÄnda?!
och vad tycker DU som Vendela?!

KOMENTERA!!!!

xx

Kommentarer
Postat av: One direction NOVELL.

BRA! :D

2012-05-31 @ 16:33:34
URL: http://onedmoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kapitlet va jätte bra, skriv mera:)

2012-06-03 @ 06:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0