Svar på komentarer:

Anonym om GISSA VAD?!:
Btw, det va en 1D sida som skrev det här på fb :Kära Directioners, Vi vet att ni är glada över att killarna är här i Sverige. Men snälla förstör inte för alla andra. Paul har själv sagt att det här besöket kanske blir One Directions sista besök i Sverige med tanke på hur mycket vissa fans har stört idag. SNÄLLA låt de sköta sitt jobb, om alla är lugna så kanske ni får se de.
Kram! ♥



svar:


Ja, jag vet, men jag och mina kompisar höll inte på å skrek osv, och
när det blev som värst, då gick vi hem för att vi "inte orkade med" allt.
Så jag kommer inte ta åt mig det om jag inte behöver.
Kram! <3

                                                                                                                                        

Anonym om
GISSA VAD?!:
Faan va nice :) är dom lika snygga i verkligheten? xD






svar:

ÅÅÅÅÅH JA! jag såg dom idag igen, och tro mig, jag dog!




                                                                                                            



ifall ni vill veta mer om när jag såg killarna, besök min personlifa blogg;
www.alexlove.blogg.se

jag börjar på nästa kapittel ikväll!


xx

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0