Chapter 66 - Perfect day♥ del 2

"Dont do that" sa jag allvarligt. Hon kollade frågande på mig. "Do what?" sa hon sedan och jag la sina händer runt min rygg. "Dont look away like that. " log jag blygt mot henne. "Haha why?" sa hon och kollade oförstående in imina ögon. "Cuz when Im telling you that you're beautiful, I dont want you to look away. Cuz when you're looking away I cant kiss you" förklarade jag snabbt. Hon började snissa lite, och jag släppte taget om hennes ansickte och la mina armar runt hennes höft, och hon la sina runt min hals. "Well, go on then. Kiss me" log hon.
 
 
Alex perspektiv:
 
Jag och Harry gick längst stranden hand i hand, och gick mot Picnicfilten vart alla de andra satt och pratade.
Solen hade redan börjat gå ner bakom den vackra horisonten, och himelen var i en vacker rosa/orange färg, som speglade av sig på det ljusblåa gnisstrande havet.
De andra hade gjort upp en liten brasa på en engångsgrill brevid filten, och luften var varm, och en svag uppfriskade bris sköljde över oss, medans vi gick uppåt å stranden.
"Haha look at them" viskade Harry.
Sara satt med Nialls huvud i hennes knä, och hon höll på med hans hår.
Brevid satt Liam med särade ben, och mellan dom låg emma, och lutade sin rygg mot Liams mage, med sitt huvud lutan mot hans bröstkorg. Mitt imort satt Zayn på samma sätt med Vilja, och brevid de satt Louis, med ryggen mot alla andra, och med Karro, som sat mellan hans särade ben, och de värkade inte lyssna på vad alla andra pratade om, utan viskade viskade saker till varandra, med blickarna fästa på elden.
"Naaw, thants so cute..." skrattade jag, och vi kom fram till de ndra, och slog oss ner.
Harry satte sig ner brevid Liam, och särade på benen. Jag satte mig mellan dom, och lutade mig mot honom, och vi började sedan prata med de andra, medans vi åt av godiset och fruckterna som killarna köpt.
 
Gud, dethär var värkligen den bästa dagen någonsin.
 
 
 
Louis perspektiv:
 
Karro började fnittra lite, och jag log stort.
Jag blev alltid lika glad av att höra hennes skratt. Och tanken på att det var jag som fick henne att skratta,
gjorde mig helt var inombords. Jag kysste henne mjukt i bakhuvudet och log sedan stort.
"Lou, I think I love you"  viskade hon, och höll blicken fast på elden, men jag kunde se hur en liten rodnat spred sig på hennes kindern.
Jag blev helt mållös, och en varm stor bubblande kännsla spred sig innom mig.
De andra som satt runt omkring oss, fanns inte längre där, utan bara Karro fans för mig.
Hon bet sig i läppen och kollade sedanoroligt på mig, som om att hon sagt något fel.
"I dont think I love you - I know I do" svarade jag.
Hon lös upp i ett stort leende. "Really?" log hon,och jag nickade. "Really" svarade jag.
Hon log ennu större, och vände sig sedan tillbaks mot elden, och lutade sig bak på mig.
Jag kramade hårt om henne, och kysste henne en gång på huvudet.
Gud vad jag älskar henne.
 
 
 
*NEXT DAY*
 
Jag öppnade ögenon, och vände mig om.
Brevid mig låg Karro, och minnerna från igår började rinna tillbaks.
 
"Lets take a beer!" utropade Harry och tog fram öl ur bilen. "Seriously?" sa Sara och kollade hotfullt på Niall.
"Chill, its just a bear.Its not like we're going to ger drunk or something..." skrattade han och himlade med ögonen. "Hey, give me one" alla vände shockat på huvudet och kollade storögt på Emma.
"What?" flinade hon, öppnade flaskan och tog en klunk. Hon gjorde en äcklad mig, fast samlade sig sedan och ryckte på axlarna. "Not that bad" flinade hon, och alla andra började skratta.
"Do you want one?" sa Harry och kollade utmanande på Alex. "Hell no" utbrast hon. Jag skrattade och tog en klunk av min öl. "Well, I want one" sa Vilja. "Really?" frågade Zayn och kollade frågande på henne.
"Yep" Harry gav henne och Zayn varsin brun glasflaska, och nu var det bara Karro, Sara och Alex som inte hade någon flaska. "Karro, do you want one?" flinade jag. "No thanks" skrattade hon och gjorde en äcklad min. "Common. I'll give you a kiss if you just taste.." jag räckte fram flaskan till henne, och hon kollade osäkert på den.
"Do it!" skrattade Alex, och Sara fnös. "DONT." hon kollade hotande på Karro, och seda mig, och de andra killarna bara skrattade. Karro tog ett fast tag om flaskan och förde den sackta mot sina läppar.
"Just do it alradye!" utbrast Liam och skrattade. Karro himlade med ögonen, och tryckte sedan flaskan till sina läppar, och tog ett par ljudliga klunkar.
När hon sedan tog ner den igen, började alla applodera och hejaropa.
"So, what did you think?" flinadejag. "Not to bad" svarade hon med en axelryckning. "Good" svarade jag, och tryckte sedan mina läppar hårt mot hennes.
 
Vi alla började prata och dricka, tills Harry kollade surt på Alex. "Common. Just drink" klagade han. "Nahh.." mummlade hon osäkert. "Please? I'll give you a kiss if you do it" flinade han, och alla började skratta.
"ALEX" Sara kollade hotande på henne. "Alright..." nu var det Alex som gräppade tag i flaskan, och tryckte den sedan mot sina läppar, och tog ett par synliga klunkar.
När hennes läpar lämnade flaskan började alla återigen jubla, och Harry tryckte sina läppar hårt mot henes.
Karo, som vid dethär laget hade delat på flaskan meed mig, hade redan börjat bli lite påvärkad -vilket nästan alla tjejerna hade. "I have one idea!" viskade hon i örat på mig. "Yeh?" sa jag frpgande och tog en klunk öl.
"If i'll drink a whoule bottle, you will let me sleep with you in your bed tonight" fnissade hon med ett stort leende. Jag kollade storögt på henne, fast slappnade sedan av. Inget skulle ju i vilket fall inte hände.
"Sure. Harry, give her a bottle." alla började busvissla och holla på, och Harry sträckte fram flaskan till Karro medans han kollade utmanande på Alex. "What do you say? Drink a bottle and You can sleep with me?" Alex fnös och himlade med ögonen. "Bebe, we alrayde sleep in the same bed... too bad" flinade hon. "snap!" garvade Zayn och Liam i munn på varandra, medans Vilja satt nästan elt hysterisgt och skrattade. Emma var den enda som inte ens var lite påvärkad. Och Sara då, men det var väl inte för svårt att lista ut?
"Yeh, but maybe we can do something spessial....?" sa han och höjde flörtigt med ögonbryna. "Sure. Why not" sa Alex, och Harry räckte henne ennu en flaska.
 
 
Där tod mina minnen slut.
I ren panik slängde jag av mig täcket , och till min lättnad hade jag på mig kalsonger.
Jag slängde en försicktig blick på Karro, som hade underkläder hon också.
Jag suckade lättat och la mig ner i sängen igen, och kännde hur huvudvärken spred sig i mitt huvud.
Tänk ifall jag och Karro skulle ha gjort DET igår? Vi båda var så pass fulla, så det skulle lätt ha hänt.
Tänk ifall Alex och Harry har gjort det? Fast det kanske dom har gjort. Och det är ju trotts allt bara 4 års skillnad mellan de.
Men om Emma och Liam gjorde det? Eller Zayn och Vilja? Det är ju olagligt !!
I UKs 'regelbok' fråt det att man EJ får ha ett förhållande med minderåriga...
 
Med en suck reste jag mig upp och gick till köket.
Jag tog fram en alvedon i badrummet påvägen ner, och väl nere i köket hällde jag upp ett glas vatten för att svälja ner den med.
"Are you up?" jag vände mig om och möttes av Harry. "Yeh. " svarade jag. Niall hällde upp ett glas vatten till sig med, och svalde ner en alvedon med vattnet. Så var jag inte den enda med baksmälla?
"What should we do?" suckade jag. "I dont know. Did you and Karro do it?" frågade han, och jag skakade på huvudet. "What about you and Sara?" frågade jag med en suck. "Nah. We were just kuddeling. Kissing and stuff like that.... Lou, what are we doing?" utbrast han, och begravde sitt ansickte i änderna.
"I dont know. But this sucks..." suckade jag till svars.
"And what wil we do when we'll come back to London, and they'll come back in sweden?"
frågade Niall frustrierat. "Alright, lets do it like this. Not, here in Hawaii, we can do whatever we want to. But then, when We'll be going back, we have to break up with them OK?" frågade jag, och Niall kollade tist på mig en stund, så jag sträckte fram min hand mot honom. "Deal" svarade han, och skakade den.
 
                                                                                        
 
OMG NOOO :O
vad tror ni kommer hända? tror ni någon gjorde det?
VAD TROR NI KOMMER HÄNDE?
KOMENTERA!
 
-(kapittlet skulle ha kommigt ut tidigare, men jag har varigt sjuk...)
 
 

Kommentarer
Postat av: MajaMaja

Mera :)

2012-11-18 @ 14:35:25
URL: http://www.mistermaja.blogg.se/
Postat av: gabriella (gabbi)

jättebra kapittle!!! men nej jag vill iNte att de ska gör SLUT!! :( MEN ANNARS VAR DET JÄTTEBRA LÄNGTAR TILLS NÄSTA!! <3 :D

2012-11-18 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0