chapter 64.- Kisses

 
 
"that was a wonderful way to tell me to shut up " viskade jag när våra läppar skiljdes åt.
Våra ögon möttes igen, och jag log stort. "Yeh, I know right" flinade han, och återigen möttes våra läppar i ennu en fantastisk kyss.
 
 
 
Zayns perspektiv:
 

"Haha, stop it!" skrattadeVilja, och istället för att fortsätta skvätta på mig, sprang hon mot stranden. "Haha Come back!" ropade jag, och försökte springa efter, eftersom det är ricktigt tungt att springa i vatten, men på något sätt lyckades Vilja springa upp på stranden väldigt fort.
Hon stannade och kollade glatt på mig, och skrattade högt, vilket jag också gjorde.
"Nooo!" ropade hon sedan, när jag kom upp ur vattnet, och slängde mig på henne. Jag skrattade och lyfte upp henne över axeln, och hon skrattade och sprattlade och bad mig att släppa ner henne. "Aint gonna happend" skrattade jag, och sprang upp till verandan av huset, och slängde i oss båda i poolen.
 
"Oh My God I hate you!" skrattade Vilja när hon kom upp ur vattnet. "Nah, you dont" flinade jag, och ställde mig upp i poolen. Hon blängde surt på mig, och jag flinade ennu större. "Yes I do!" protesterade hon, och försökte ställa sig upp, vilket hon inte lyckades med eftersom det ar för djupt för henne. "No you dont" upprespade jag, och gick närmare henne. "Yes I do!" hon kollade surt på mig, men misslyckades, och ci båda brast ut i skratt.
"Bebe you love me, everyone does" sa jag  och kollade stolt på henne. "Haha omg ! " utbrast Vilja och kollade skepptisgt på mig "No, thats not true" flinade hon, och jag gick närmare henne. "Its not?" sa jag, och höjde flörtigt på ögonbryrna. "Are you sure?" fortsatte jag, och jag fram till henne, så att vi nästan stog öga mot ögoa.
Hon sparkade livligt med fötterna för att hålla sig flytande, och kollade in i mina ögon.
"Yeh I am" mummlade hon, och jag kollade skepptisgt på henne. "If you would hate me,why do you like this then?" sa jag, och våra läppar var bara cm ifrån varandra, och jag såg hur Vilja,
kollade frågande på mig. "Do what?" sa hon förvirrat. "This" viskade jag, och lät mina läppar snudda vid hennes, medans jag tog henne närmare mig, och så att hon satt på mina höfter istället för att simma.
 
Jag kännde hur hom la armarna runt min nacke, och jag höll om henne runt idjan.
Hon kysste mig hårt tillbaks, och jag började gå fram tills vi nådde fram till poolkanten, och jag satte henne på den. Vi fortsatte kyssas, och jag hoppade också upp på kanten, och lutade mig över henne.
Utan att avbryta kyssen, la hon sig ner, och jag la mig över.
Våra tungor möttes, och jag kände hur hon log mot mina läppar.
Lusten bubblade innom mig, och presis då, hörde vi ett "Oh, Hi guys!" 
 
Vi hoppade ifrån varanra i panik, och kollade shockat upp på honom, och sedan på varandra.
"What the fluck man!" mummlade ag surt, och hon brast ut i skratt.
Karro tittade fram bakom honom, och hon förståd genast vad som hade hänt.
"Oh.. I'll go in now so.. Karro" sa hon, och reste sig upp , och vinkade till sig Karro.
 
"Hahaha omg!" utbrast Louis, när tjejerna hade sprungit in. " WHY did you have to interrupt us?!" utbrast jag och ställde mig surt up. "Haha I dont know, I kind of just hade som fun" flinade han. "Fun? Do you know what fun is?" sa jag surt och frågande. "No what?" sa han och jag började flina. "THIS!" jag tog tag i honom, och drog ner honom i poolen.
 
 
Karros perspektiv:
 

Både jag och Vilja marsherade stressat in till huset, och istället för att gå genom ' korridårenä fram till mitt rum, tänkte jag att vi skulle kunna gå igenom Alex och Harrys rumm, för att genast komma in till mig.
Fast det är klart...
När vi slog upp dörren, hörde vi två personer skrika till, vilket vi också gjorde.
"TÄNK LAMPJÄKELN!" ropade Vilja, och jag gjorde som hon sa.
Lampan tändes, och på sängen låg Alex och Harry, men tack och lov med kläderna på.
"Oh My God Im sorry!" pep jag, och Alex gömde ansicktet i sina händer. "GTFO!" ropade Harry."Hihi sure.." mummlade Vilja, och vi sprang ut or rummet.
 
"KAN INTE BARA ALLA SLUTA PUSSAS!" ubtrast jag och smällde igen dörren efter mig.
"Vadårå? Är du sur för att du är den enda okyssta här?" flinade Vilja, och jag kollade skepptisgt på henne.
"Faktum är att jag kysste Lou." sa jag, och Vilja gapade stort mot mig. "Nej!" "Jo" 
Vi stog tysta och stund och bara kollade på varandra, och sedan brast båda ut i pipiga ljus, och vi hoppade runt och sjöng någon glädjedans.
"OMG vi har kysst någon i One Direction omgomgomg!" vi slog barandra på händerna, och hoppade runt och var helt galna, och det slutade med att vi kramade om varandra och bara skrattade.
 
 
 
Nialls perspektiv:

 

Eftertexterna började visas på den stora plastma TVn och jag kännde att jag var ricktigt trött.
Sara sov lutad mot min axel medans Emma sov i Liams knä, och jag var den enda vakna.
Alex och Harry hade gåt in på sitt rum efter kanske halva filmen, och nu sitter jag härsjälv.
Jag gäspade stort, och kollade sedan ner på Sara.
"Naaw youäre so cute" viskade jag, och tog bort en hårslinga ur hennes ansickte.
Hon såg ut som en liten sovande engel.
Fast nu måste jag på något sätt ta mig upp, utan att vecka henne, och dom andra.
Jag lyfte försicktigt upp Sara, och gick smidigt upp ur soffan, och la sedan tillbaks henne.
Ja, det gick ju bra.
 
Jag örde hur några pratade i köket, så jag gick dit och möttes av Lou och Zayn.
"Hey dudes, whats up?" sa jag, och öppnade kylen. "Well we have some problems. " sa Zayn. "And I blame it on Harry!" konstaterade Louis. "Yeh, but what is it then?" sa jag frågande, och don suckade.
"I kissed Karro. And Zayn kissed Vilja. AND Liam is dating Emma. AND Hazza is Alex boyfriend. " sa Zayn, och tog en klung av sin kaffe. "Soooo..?" as jag frågade , och hällde upp ett glas mjölk till mig.
"So? Dont you get it Niall? If the fans find out, or if the police find out, Were in BIG trubble" sa Lou.
Först fattade jag inget, fast sedan föll allt i platts.
 
Emma och Liam sover i samma sovrum, vilket Harry och Alex också gör-
Vem vet vad som händer där? Och Både Liam och Harry är myndiga, vilket Emma och Alex INTE är.
Inte ens byxmyndiga.
Och Ifall Zayn nu blir kär i Vilja, och Louis i Karro... Då kommer ju jag och Sara...
"Oh no" suckade jag, och kliade mig i nacken.
"Yeh. And I think that I really like Karro. And I dont know what to do. And what will the fans think about us? Or their parends?" utbrast Louis. "I agree. We have to do something..." suckade Zayn.
"But what?" sa jag oförstående.
"I dont know. But I'll figure something out - tomorrow. Good night people" suckade Louis, och gick ut ur köket.
"Well, I think I like Vilja too. And in fact, I kissed her today. And I liked it" suckade Zayn, och drog sin hand genom håret. " Do you like Sara?" frågade han mig sedan, och jag ryckte på axlarna. "I actually dont know. " suckade jag.
"Well, I hope you dont. We have enough trubble already" suckade Zayn, och ställde in sin kopp i diskmaskinen.
"Good night bro" sa han, och lämnade mig sedan i köket.
 
Alex perspektiv:
*next day*
 

Jag vaknade av att solen sipprade in mellan gardingerna, och jag kollade mig yrvaket runt om i rummet.
Just det- jag är i Hawaii. 
Jag vände mig lyckligt om, och kollade på Harry som sov som en liten ängel.
Gud vad jag älskar honom.
Jag tryckte mina läppar hårt mot hanns, och han vaknade snabbt till och kysste mig hårt tillbaks.
"Good morning beautiful" log han sedan, och öppnade ögonen. "Good morning bebe" svarade jag, och kysste honom ennu en gång. "What time is it?" frågade han, och gnuggade sig i ögonen.
"I dont know wait" jag tog upp hans mobil och kollade klockan. "Its 8 o'clock" svarade jag, och han kollade trött på mig. "Uhh why did you wake me up?" suckade han. "Haha I dunno, but Im not tired, so let get up" svarade jag glatt. "Alright. I need to take a shower. Are you coming with me?" frågade han flörtigt och satte sig upp.
"ah... let me think" sa jag och höjde flörtigt på ögonbryna. "No" svarade jag sedan, och flinade.
Han himlade med ögonen och jag skrattade åt hans reaktin.
Han gick ut till badrummet, och när jag hörde att vattnet sattes på i dushen puttade jag upp kuddarna mot väggen så att jag satt bekvämt, och tog sedan fram Harrys mobil igen.
 
Åhh hur kan jag lista ut hans kod? Jag suckade och slog in 0000.
Till min stora förvåning funkade det inte. Jag försökte med 2680 fast det funkade inte häller.
Sedan provade jag 2-5-3-9 och den låstes snabbt upp. "Naaw gilligt !" fnissade jag för mig själv, och gick sedan in på twitter.
Han hade flera tusen nya omnämningar, så jag läste några, och följde några fans. Harry har nog inget imot det.
Sedan gick jag in på 'tright a need tweet' och skrev snabt in.
 
'Wohoo finns det några svennar inne dårå?! xD xx -anonym. '
 

När  jag publiserade den blev alla som galna och twittrade Harry som galningar. 
Jag skrattade för mig själv, och gick in för att skriva något mer.
 
'Muahah someone is hacked ! :* xx'
 

När jag skrivigt det och följt lite mer personer, 
gick jag ut från twitter och tog lite egobilder, jag är ju jag, och 
jag kan inte hålla i en iphone4 utan att göra det.
 
Sedan la jag ifr¨n mig hans mobil, och gick in på min egen.Jag gick in på mig twitter,
och såg att jag hade ett flertal nya följare och omnämningar. Självkart frågar alla ifall jag dejtar Harry.
Jag suckade och loggade ut, och gick sedan in på min privata IG och tog en bild på ursikten genom fönstert, och la upp den.
Efter bara några secunder hade nästan alla från klassen komenterat om hur avundsjuka dom var på att vi
hade åkt till Viljas moster.
Ha - Om dom bara visste !
 
Harry kom in i rummet och var ombytt till Jeans och en T-short och la sig på mage framför mig.
"So , what are we doing today?" frågade han. Jag tänkte efter en stund, och fick värdens bästa ide.
"I know, lets make a picnic somewere on the beatch! We can be there all day and just have fun!" utbrast jag. "Haha sure. Lets ask the other ones when they wake up first. But lets make some breake fast now" log han, och drog upp mig ur sängen. "Alright, but get out. I need to change" sa jag, och började putta ut honom ur rummet.
"I cant wait for the day when I can be in the same room as you wile you're canching.." suckade Harry.
"Pervert" skrattade jag och slog igen dörren.
Idag kommer bli perfect, jag känner det på mig.
 
 
                                                    
 

Tråkis inlägg I KNOW men nu händer det saker !
Vad tror ni kommer hända ? Vad kommer Louis hitta på ?
Vad kommer hända med Niall och Sara?
KOMENTERA!
 

Kommentarer
Postat av: MajaMaja

Mera nununununu

2012-10-15 @ 00:14:45
URL: http://www.mistermaja.blogg.se/novell
Postat av: gabriella (gabbi)

omg!! så jävla bra!! åh jag undra ja om vad som kommer att hända hahah :D
snälla ett till kapitel nuuuuu!!! :D <3

2012-10-15 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0